Pokoje zagadek

Poz. trudności: Trudny 2 - 7 osób 60 min.

Dzięki nowoczesnej technologii zostaniecie przeniesieni w czasie. Dokładnie 20 lipca 1944 roku znajdziecie się w gabinecie Adolfa Hitlera. Będziecie mieli godzinę na zmontowanie bomby i opuszczenie gabinetu przywódcy III Rzeszy. Wszystko co potrzebujecie jest już w nim schowane – Waszym zadaniem jest znaleźć części bomby, zmontować ją i opuścić gabinet nie później niż 60 minut po udanym przeniesieniu w czasie i przestrzeni. W razie niepowodzenia zostaniecie złapani lub padniecie ofiarą własnej bomby. Jesteście najlepsi z najlepszych i wierzymy, że uda Wam się zmienić bieg historii. Pokój zagadek dla wytrwałych i lubiących prawdziwe wyzwania!

Poz. trudności: Łatwy 2-8 osób 60 min.

Zabierzemy Państwa do Środkowo Amerykańskiej dżungli. W odkrytych ruinach, w środku tropikalnego lasu odnajdziecie pozostałości cywilizacji Majów. Niestety będziecie mieli tylko godzinę na odkrycie tajemnicy i odnalezienie legendarnych skarbów. Ale miejcie się na baczności, gdyż dżungla jest pełna dzikich stworzeń i pułapek. Pokój zagadek dla całej rodziny i nie tylko!

Poz. trudności: Trudny 2-6 osób 60 min.

Będziecie gośćmi Muzeum Leonardo Da Vinci, ale nie takimi zwykłymi…. Wcielicie się w rolę włamywaczy, którzy pośród dzieł wielkiego mistrza spróbują odnaleźć i ukraść krypteks. Macie jednego sprzymierzeńca – kustosza muzeum, który da Wam 60 minut na działanie, lecz po tym czasie wezwie policję. Czy uda Wam się uciec przed jej przybyciem? Pokój zagadek dla doświadczonych lub dla tych, co lubią wyzwania!

Poz. trudności: Łatwy 2-7 osób 60 min.

Wiele wieków temu na wyspie Brytania czarnoksiężnik Merlin wbił w skałę miecz o nazwie Excalibur i stwierdził, że tylko człowiek o szlachetnym sercu będzie mógł go z niej wyciągnąć. Udało się to Arturowi – synowi Uthera, który kilka lat później został królem Brytanii. Rządził nią długo i sprawiedliwie, niestety nie mając potomka, na łożu śmierci nie miał komu miecza przekazać. Stwierdził zatem, że legenda powinna trwać dalej i miecz ponownie został wbity w kamień i zaginął na wieki. Jak się zapewne domyślacie my ten kamień odnaleźliśmy i miecz nadal w nim tkwi. W tym pokoju zagadek zostaniecie sprawdzeni, czy przynajmniej jedna osoba z Was ma na tyle szlachetne serce, że uda jej się miecza dobyć.

Poz. trudności: Średni 2-6 osób 60 min.

Prawdopodobnie porządnie narozrabialiście!!!! W konsekwencji zostaliście wyrzuceni przez bogów z Olimpu. Ale jest jeszcze szansa na powrót!!!! Każdy z bogów przygotował dla Was zadanie do wykonania – jeśli im podołacie bramy Olimpu znowu staną przed Wami otworem. Pokój zagadek dla całej rodziny, ale również grupy przyjaciół!

Poz. trudności: Średni 2-7 osób 60 min.

Jest rok 1969. Już za moment będziecie mieli szansę jako pierwsi stanąć na Księżycu. Waszym celem jest dokonanie wielkiego kroku dla ludzkości – cały świat na Was patrzy. Ale to nie będzie takie proste. Przed Wami mnóstwo zadań do wykonania, aby podołać tej misji. Ale co, jeśli to wszystko to tylko zaplanowana mistyfikacja…? Pokój zagadek zarówno dla młodszych, jak i tych starszych!

Poz. trudności: Średni 2-6 osób 60 min.

Alchemia – od starożytności próbowała zmienić ołów w złoto. Mieszając żywioły – wodę, ogień, powietrze i ziemię, próbowano dokonać przemiany. Odnaleźliśmy stare laboratorium i już wiemy, że tylko kilka tajemnic zostało do rozwiązania, aby dokonać tego odkrycia. Podejmiesz się wyzwania w tym pokoju zagadek?

Poz. trudności: Średni 2-6 osób 75 min.

A gdyby oskarżono Was o morderstwo, co byście zrobili? Skoro jesteście niewinni to gdzie skierujecie pierwsze kroki? Czy byłaby to renomowana kancelaria adwokacka? A co jeśli wybór okazałby się Waszym przysłowiowym gwoździem do trumny….. Pokój zagadek przeznaczony dla grup wiekowych 16+

Poz. trudności: Łatwy 2-6 osób 60 min.

Większość z Was zna historię Alicji. Po wielu przygodach wszystko skończyło się dobrze. Ale czy Wy też poradzilibyście sobie w Krainie Czarów? Czy uda Wam się połączyć siły z Królikiem i innymi mieszkańcami Krainy? Pokój zagadek przeznaczony dla dzieci w wieku do 12 lat.

Poz. trudności: Łatwy 2-6 osób 60 min.

Osioł, jak to osioł zgubił klucze do swojego domu:) Czy jesteś w stanie pomóc mu je odnaleźć? A może zostały w tytułowej Chacie Ogra? Smoczyca nie będzie zadowolona jak wróci za godzinę…